tisdag 10 juni 2014

Vilken helg det varit. Hade besök av 5212 Wijk, lumparkompis som jag hållit kontakten med sedan lumpen 93-94 vilket är hur kul som helst. Det var premiär för Wijk på Sweden Rock och han mer än lyrisk. Själv tycker jag Black Sabbath och Annihilator var helgens bästa men Volbeat överraskade med en klockren avslutning. Hade bara kameran med mig en dag, det är så lätt att jag hamnar i ”jobbmode”. 
Under lördagen hann jag med att plåta en match i damallsvenskan på ett soldränkt Vilans IP. En riktigt bra arena att plåta i och vacker också, om man kan kalla en fotbollsarena vacker. Det var skånederby mellan Kristianstad DFF och Vittsjö GIF, en ganska händelselös match som slutade 0-0. 
I kväll (tis 10 jun) blir det förberedelser inför i morgon, konsertfotografering på G, vilket kommer att bli kanon, men mer om det i morgon. 



























Några fotbollsbilder också. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar