tisdag 3 juni 2014

Nytt namn, ny hemsida, nytt pass, nytt körkort och en helt ny blogg. Ja det är mycket som blir ändrat när man gifter sig, men i positiv mening, det känns också som en nystart. Hade tidigare en FB-sida för "Peter Olofsson Photography" med 253 "gillare" vilket är hur kul som helst. Men Facebook är fantastiskt, eller inte. Jag bytte namn på FB-sidan för ett par år sedan och enligt FB´s regler, har man fler än 200 "gillare" på sin sida får man bara byta namn en gång. Vad göra? Köra igång en ny Fb-sida och försöka få över några eller alla till den nya sidan eller göra något helt annat. Alt. 2 blev det. Att skriva blogg har jag börjat med ett par gånger men aldrig riktigt kommit igång då jag haft min FB-sida, men nu blir jag som sagt lite tvingad till det. Vill samtidigt nämna två fotografer som jag gärna följer och blir inspirerade av som även hade workshopen i "Sportbildsreportage" i Stockholm som jag deltog i. Lars Dareberg på Sydsvenskan kan ni läsa Här och Jonas Lindkvist på DN kan ni läsa Här. Två oerhört erfarna fotografer som har bevakat otaliga stora evenemang och OS.
Då var man igång. Har hottat upp min nygamla hemsida också för den som är intresserad. Här

För närvarande är det mycket jobb på IKEA vilket jag inte kan visa bilder ifrån men vi tar en straffräddning av IFK Osby´s #1 Linus Lindfors mot Hässleholm för någon vecka sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar